Viena no 210!

Nu ko, liekam jaunu bildi iekšā – nākamais ķermeņa & gara “uzlabojumu” posms ir sācies! Necerēti, bet ļoti, ļoti gaidīti. Iekšēji jutu, ka kaut kas liels mani sagaida, bet kas tieši – nebija ne jausmas. Tad lūk, dzīve piespēlēja šādu pavērsienu: būšu to 4 sieviešu starpā, kurām dota iespēja 2 mēnešu garumā (3 x nedēļā) darboties pie privāta trenera sporta klubā CENTRS. Protams, ne jau tikai par skaistām acīm un daiļu valodiņu, mazliet bija jāpacīnās, lai iegūtu šo balvu.

Konkursa uzsaukums

Sākumā vajadzēja noķert aiz astes konkursu feisbukā, tad bija jāatklāj sava motivācija piedalīties akcijā “Esi formā līdz vasarai!” un pēc tam atlika vien gaidīt rezultātus. No 210 pretendentēm žūrija atlasīja 10, kuras šodien 5 cilvēku priekšā tika intervētas un vērtētas. Atbildēju uz tādiem jautājumiem, kā “Ko Tu darītu, ja treneris Tev liktu ēst tikai gurķus?”, “Vai esi gatava tam, ka Tavas bildes “pirms” tiks publicētas?” un daudziem citiem. Galu galā 4 treneri izvēlējās pa dāmai, kuru “uztjūnēt” bikini sezonai. Izrādījās, ka esmu laimīgo vidū!

Labi, labi, ne jau seksīgs ķermenis kārdinošā peldkostīmā ir manas motivācijas pamatā (kaut gan būšu ārkārtīgi gandarīta par tik patīkamu blakusefektu) – tas, ko no sirds vēlos, ir uztrenēt pacietību un izturību, jo šovasar plānoju noiet 900 km. Santjago ceļš mani aicina jau vairākus gadus, taču pagaidām neesmu atradusi cilvēku, kurš vēlētos man pievienoties šajā sevis meklēšanas (un varbūt arī atrašanas) ceļojumā. Tomēr skaidri zinu, ka līdz īstajam brīdim viņš/viņa atradīsies. Vienkārši uzrunās mani. Opcija “iet vienai” netiek izskatīta – pārāk labi sevi pazīstu un zinu, kas MAN ir vajadzīgs. Katrā ziņā stipri muskuļi un sīkstums šajā gājienā ļoti noderēs – to visu tad arī sportojot veidošu, dienu pa dienai.

Mana trenere – Danute Tamme

Mani izvēlējās Danute. Pēc intervijas ar žūriju biju pārliecināta, ka tikšu pie sieviešu kārtas treneres un tieši tā arī notika (kaut gan no neoficiāliem avotiem zinu, ka aci uz mani bija metis arī treneris Uldis). Pirmais treniņš jau pirmdien! Tā kā savā dzīvē pašlaik esmu nulles punktā – brīva no darba un attiecībām – laika man ir atliku likām. Es izvēlos šo laiku veltīt sev un tikai sev – savai garīgajai attīstībai un fiziskā ķermeņa pilnveidošanai, lai kļūtu par Dinas vislabāko versiju.

Grūtu sirdi aizverot kādas durvis, mēs nekad nezinām, cik labas lietas liktenis mums ir sagatavojis nākotnē. Paldies, ka mani atrada tieši šī dāvana! Īstajā mirklī. Pusotrs gads, kura laikā izdevās atbrīvoties no 10 liekajiem kg, izrādās, bija tikai iesildīšanās… Viss vēl ir priekšā un tas mani saviļņo. Tad jau – uz regulāru tikšanos tepat un jau pavisam drīz!

Tāda es izskatos tagad – satuntulējusies ziemai. Lai šī pagaidām kalpo par bildi “pirms” (līdz brīdim, kad būšu oficiāli safočēta peldkostīmā).

2 thoughts on “Viena no 210!

Komentēt

