Par saldējumu, mazākām krūtīm, Nike botām un 7 kg “mīnusā”

– Kopš 3. marta kopā esmu zaudējusi precīzi 7 kg (ja iztēlojos 7 cukura pakas, uzreiz sajūtos viegla kā pūciņa, kaut arī ko “nest un mest” vēl ir 14510_10203632509833970_6872553671300579521_ngana)

– Kopš 5. aprīļa, kad pirmoreiz nomērījos, nebūtībā zuduši šādi cipari no apkārtmēriem: viduklis -5 cm, gurni -3,5 cm, krūtis -3 cm (diemžēl!!!), zem krūtīm -2 cm, augšdelms -3 cm, augšstilbi -2 cm, apakšstilbi -2 cm

– Piedzīvojusi deguna starpsienas operāciju (un joprojām dzīva!), kas netieši palīdzēja atbrīvoties no 2 kg stresa un dzīvsvara :D Zinu, ka tas nav labākais veids, kā tievēt, bet priecājos vienalga, jo kādreiz es nestabilos apstākļos parasti mēdzu uzaudzēt tauku mētelīti, nevis šķirties no tā

– Uzsākusi otro kursu Figura Line studijā. Šoreiz pastiprināta masāža tiks gurniem un augšstilbiem

IMG_1291– Atsākusi spēlēt volejbolu reizi nedēļā draugu lokā – tie parasti ir 5 km ar riteni IMG_1285līdz laukumam + 3 h spēles

– “Rīgas Kausos” laimējusi brīnišķīgus Nike Free Run 5.0 skriešanas apavus, ko izmantoju gargabalu staigāšanai pa pilsētu. Skriešanai vēl jāsaņemas. Tūlīt beigsies pēcoperācijas miera režīms (2 nedēļas nedrīkstu nodarboties ar fiziskām aktivitātēm, lai neceltos asinsspiediens un nesāktos deguna asiņošana). Ar vīru esam norunājuši šad un tad pamēģināt kopā izskriet. Kopā – tas nozīmē, lūk, ko: es tipinu, sekojot līdzi, lai pulss neceļas augstāk par tauku dedzināšanas zonu, kamēr Jancis līkumo visādus apkārtceļus, jo viņa temps kā rūdītam piedzīvojumu sacensību uzvarētājam ir dramatiski lielāks, un, skrienot manā ātrumā, no atdzišanas uzmetas zosāda (kamēr es svīstu un cīnos ar “elšnike_wmns_free_5.0_bright_magenta-mace_green-red_violet_580591-535_4_-pūti”)

– Veikalos roka vēl automātiski sniedzas mērīt drēbes ar veco izmēru, lai arī tagad man der par vismaz vienu vai pusotru izmēru mazāks apģērbs. Esmu laimīga, ka varu uzvilkt ko pieguļošāku un sievišķīgāku!

10418396_10203791810256381_7219124054065195152_n

– Ēšanas ziņā pieturos pie “ieņemtā kursa”. Visgrūtāk bija pirmajā nedēļā – mainīt ieradumus, pierast pie mazāk sālīta un cukurota ēdiena un mazākām porcijām. Tāpat kā ar apģērbu – ieturot, piemēram, vakariņas ārpus mājas, kā senos laikos – “ar acīm” gribas ņemt lielo porciju. Tad nu nākas lūgt, lai atlikumu iepako līdzņemšanai (jo kuņģis ir sarāvies un ir spējīgs “uzņemt” vien trešdaļu no šķīvja satura), un man ar šo lielo porciju pietiek līdz pat nākamās dienas pusdienām. Ļoti ekonomiski, starp citu! Neteikšu, ka ēdu 100% veselīgi – man liekas, tas būtu šoks organismam – vienā dienā kā ar nazi nogriest VISU. 10469729_10203896379550548_5242891607801516691_nSaldējums, arbūzs, suši, kūpināta gaļiņa, kotletes – no šīm pozīcijām es nespēju atteikties. Saldējumu baudu 1-2x nedēļā un ne jau pašu treknāko un cukurotāko, arbūzu – vienā reizē pāris šķēles, nevis pusi no augļa kā agrāk, ja ēdu kūpinājumus, raugos, lai šķīvja lielāko daļu aizņemtu dārzeņi, savukārt kotletes taisu ne vairs no cūkgaļas, bet no tītara gaļas, kas sajaukta ar baklažāna gabaliņiem, sīpoliem un olām (iznāk ļoti sulīgas, starp citu!). Zinu, ka, stingrāk parevidējot ēdienkarti, es tievētu ātrāk, tomēr – vai tas ir vajadzīgs un vai es būšu laimīga? Man ir laiks līdz nākamā gada martam vai pat ilgāk, lai atbrīvotos no liekā un -1,7 kg mēnesī, manuprāt, ir ļoti veselīgs svara kritums

51lQAAtdD-L

– Manā diezgan straujajā dzīvesveidā baigi labi iederas olbaltumvielu kokteiļi. Jā, jā – pirmā asociācija ir ar “pārkačātiem” muskuļu kalniem, bet tā nu gan nav tiesa. Tā kā no rīta man nav apetītes, bet jāpaēd ir noteikti, es fiksi uzjaucu gardu un barojošu “kokčiku”, kas vienlaicīgi palīdz svaram kristies. Tas notiek tā – sablenderēju pusi banāna kopā ar zemenēm, ķiršiem vai mellenēm, ieberu 3-4 kausiņus olbaltumvielu pulvera ar šokolādes garšu (tās ir pieejamas visdažādākās, sākot no vaniļas un beidzot ar tropiskajiem augļiem), pieleju Piena Spēku, paniņas, kefīru vai 0,5% pienu un sajaucu visu kopā. Dažreiz beru klāt arī klijas vai maltas linsēklas – papildu šķiedrvielu uzņemšanai. Iznāk kaut kas līdzīgs saldējuma vai piena kokteilim. Izdzerot glāzi, puncis ir pilns un sāta sajūta saglabājas diezgan ilgi. Pati lietoju Isostar produkciju – “High Protein 90”. 10343693_10203801288333327_6089507461416419973_nCitos – mazāk steidzīgos rītos – man noder viņu brokastu pārslas “Energy Musli”, ko papildinu ar kefīru, stēviju un ogām. Riteņbraucienos vai kalnā kāpienos ņemu līdzi “High Protein 25 Recovery” vai „Long Energy” batoniņus enerģijai

– Ir uzlabojušies asinsanalīžu rezultāti, it īpaši pozīcijām “hemobglobīns”, “leikocīti” un “holesterīns”, kā arī pašsajūta

– Jūtos daudz enerģiskāka un varošāka. Psiholoģiski – pārliecinātāka par sevi, seksīgāka un laimīgāka. Atkal gribas iet cilvēkos, biedroties, draudzēties. Sports vairs nesagādā tādu piepūli kā ar 7 liekiem kg

2 thoughts on “Par saldējumu, mazākām krūtīm, Nike botām un 7 kg “mīnusā”

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s