Kā es tiku pie smukākiem apaļumiem, mazākiem centimetriem un lielākas pašapziņas

Par manām otrajām mājām nu jau kādu laiku ir kļuvis Figura Line salons. Apmeklēju to 3 reizes nedēļā un jāteic – sāku izjust pozitīvu atkarību. Nu velk mani pie tā lielā ruļļa! Laikam tāpēc, ka rezultāti ir tik ātri un acīmredzami.

aparats

Vīrs ir sajūsmā par dibena formas izmaiņām jau pēc 6 “seansiem” – viņam pietika vien ar tausti, lai noteiktu atšķirību :) Pati jūtu, ka riepiņa uz vēdera izdilusi, peļu vēderiņi uz augšdelmiem saplakuši un arī mīlas rokturīši lēnām sāk padoties cīņā par izdzīvošanu. Āda ir gludāka un miesa kļuvusi kompaktāka. Es varu ielīst sen nevilktās biksēs! Juhū! Tas viss atspoguļojās arī starpmērīšanās reizē, kas Figura Line notiek kursa vidū – pēc sestā seansa. Vēdera augšdaļai mīnus 2,1 cm, apakšdaļai mīnus 3,4 cm, gurniem mīnus 1,5 cm, augšstilbam mīnus 1,3 cm, rokai mīnus 1,2 cm. A nepacietību gaidu 12. apmeklējuma reizi, kad mērīsimies atkal!

Limfas stimulācijas masāža ir “slinkā vingrošana” – kā radīta man! Jāizbrīvē tikai 1 stunda (nu labi, ar pārģērbšanos kopā iznāk 1 h 10 min), somā jāieliek pieguļošs krekliņš, bikses, zeķes un ūdenspudele. Un jātiek līdz Jēkaba kazarmām Vecrīgā. Viss. Gatava nodarbībai!

IMG_1152

Kas notiek salonā? Atverot durvis, parasti seko priecīgs sveiciens no Olgas un kompliments, cik krāšņi atkal esmu saģērbusies :D Ģērbtuvēs pāris minūtēs uzvelku sporta tērpu, un man tiek ierādīta vieta pie ruļļa. Stundas laikā pie šīs limfodrenāžas ierīces man (tāpat kā citām dāmām) 18 reizes jāmaina poza, liekot tai klāt vienu problēmzonu pēc citas. Jau 3. pozas izpildes laikā man ir sārti vaigi un jūtos iesvīdusi. Rullis ar mazajiem koka grumbulīšiem griežas ātri un tam viducī ir infrasarkanais sildītājs, kas atbrīvo savilktos muskuļus. Pēc dažām nodarbībām ātrumu palielina un katras pozas laiku pielāgo atbilstoši, tavuprāt, problemātiskākajām zonām. Ja sākumā vēderam bija atvēlēts tikpat daudz laika, cik pēdām, tad tagad pirmajam tiek krietni vairāk. Salonā ir 4 aparāti, līdz ar to – parasti vēl 3 dāmas izpilda “vingrojumus” noteiktā secībā, tāpēc var pašpikot no viņām vai attēliem pie sienas. Nu jau esmu gandrīz visu iemācījusies pati, turklāt vienmēr blakus ir arī zinošā administratore. Dažas vingrojumu laikā pat ir iemanījušās lasīt grāmatu vai sērfot internetā (jāatzīst, arī man piemīt grēciņš aifonā spēlēt Čuzli).

pozas

Pēc pašas pirmās reizes patīkami sāpēja ārējie muskuļi – tiešām bija sajūta, ka beidzot esmu kaut ko padarījusi sava ķermeņa labā. Kad ātrums tika palielināts, uz augšstilbiem parādījās daži zilumi, bet tas ir normāli un drīz pāriet. Sākumā, liekot pie ruļļa dažādas ķermeņa daļas, viss kutēja, kņudēja vai nedaudz sāpēja (īpaši celulīta skartajās vietās); tagad jau liekas, ka programma ir par vieglu un prasās ko spēcīgāku! Nodarbības laikā ļoti gribas dzert ūdeni. Parasti puslitrs “aiziet” bez problēmām! Arī diennakti pēc salona apmeklējuma slāpju sajūta ir izteikta. Uzreiz pēc masāžas rodas liels enerģijas pieplūdums – gribas iet un darīt, gluži vai kalnus gāzt! Nogurums, ja tāds bijis, šķiet kā ar roku noņemts. Izskaidrojums? Nodarbības laikā limfas plūsmas ātrums desmitkāršojas, kas rada desmitiem pozitīvu efektu (vairāk populārzinātniskas info – šeit).

IMG_1156Esmu ievērojusi, ka te nāk visdažādāko parametru dāmas (vīrietis šajā galaktikā manā misijas laikā novērots tikai vienu reizi – bija atnācis līdzi kādai kundzei). Lielākoties visām ir ko uzlabot formas ziņā, tieši tāpat kā man. Viņu vidū nejūtos kā citplanētietis, bet kā normāla sieviete. “Pietjūnēt” apmērus palīdz arī Figura Line uztura speciāliste, kurai man bija jāiesniedz 3 dienu ēšanas atskaite par nedēļas nogales gastronomiskajām izvirtībām (jau iepriekšējā rakstā minēju, ka ar vīru atpūtāmies Annas Hotel). Tajā vajadzēja pieminēt pat vismikroskopiskāko šokolādes gabaliņu, kas iekritis mutē. Toties pēc tam kā uz delnas varēja redzēt nepilnības, kuras man pašai tāds sīkums vien šķita. Nu labi, es pārspīlēju – nekādi lielie aizrādījumi nesekoja. Uztura speciālistes ierosinātais (starp citu, ļoti gardais un daudzveidīgais!) ēšanas plāns man nebija nekas jauns, jo jau mēnesi pie ļoti līdzīga pieturējos pati. Bet pieļauju, ka citām tas palīdz ieviest veselīgas pārmaiņas ēdienkartē.

Un tagad pavisam labās ziņas! Dāmas, kas nāk uz Figura Line, viena kursa laikā (12 nodarbībās, kas jāiziet aptuveni mēnesī) parasti zaudē veselu apģērba izmēru. Jūtu, ka tas “draud” arī man! Cik foršiiiiii! Apmeklējot formas uzturēšanas masāžu reizi nedēļā pēc tam, process turpinās un apveidi ilgstoši paliek tādi, kā iegūti. Starp citu, Figura Line dažādās Latvijas pilsētās atvēruši jau vairāk nekā 10 filiāles. Un man par to liels prieks – jo, spriežot pēc sevis, domāju, ka šis ir vieglākais veids, kā vidējai latviešu sievietei savus apaļumus padarīt pievilcīgus.

Komentēt

