Ku-kū pavasaris

tu biji tik ļoti pazudis
ka ceļi sāka izsekot mašīnas
mūzika ieklausījās cilvēkos
un sūdīgas melodrāmas
applaudēja savām salkanajām beigām

kalendārs saplēsa sevi driskās
pavasaris vairs nepienācās nevienam
to pēdējiem spēkiem uzziedināja vizbules
un sāpīgi aizplauka ciet

tagad vientuļās bezmiega naktīs
es esmu miljonāre
kamēr citi kautrīgi sapņo par naudu
man pieder zvaigznes
tās mierina mani

ačgārna kārtība
par godu tavai bezvēsts prombūtnei

es spītīgi turpinu nemeklēt
tu pats sevi atradīsi

/Dina Preisa/

Komentēt

