Arī MANS maijs!

“Šovasar es sev gribu vasaru. Es gribu atvaļinājumu zemeņu laikā un laukā, kad saulainos rītos, pirms deviņiem līkņāt pie siltumnīcas ar šļūteni, kad modināt kaimiņus ar zāles pļāvēju un dārza veikalā pirkt vienīgo saldējumu, kas viņiem todien ir pieejams. Es gribu sēdēt pie kamīna, kas tajā dienā nemaz nekuras, bet turpat mēs gatavojam auksto zupu, ar dārza dillēm un tikko plūktajiem gurķiem, es gribu vasaru. Kad pēdas kļūst raupjas, rokās ir dzelkšņi no ērķšķogām un rozēm, kad telefons mētājas aizmests kaut kur pagaldē, kad mašīna ir trīs minūtes supervēdināmajā režīmā jādzesē. Kad ir strazdi, tieši tie vieni, kas pa Jāņiem un pēc izēd ķiršus, kad var sēdēt pie Daugavas vakarā un trenēties mest akmeņus vardītē. Es gribu krelles no lēpēm, es gribu matus, kas smaržo pēc dūņām, es gribu sajust siltu, mitru zemi vasaras dienā un staigāt neķemmētiem matiem mēnesi. Es gribu klausīties Karunesh mašīnā un nekur, pilnīgi nekur nesteigties un necelties. Viss būs.
Pagaidām palicis izturēt. Būs pēdējās aprīļa dienas ar ziedošām ābelēm un manis pašas White Way of Delight.
Viss būs. Mans maijs.”

/Illumine no klab.lv/

Komentēt

