7 nesvarīgi fakti par mani

Vot tā, BBEĀTE, ņēmi un ievilki mani šajā visā! :D

1. Kas ir pirmā lieta, ko tu iedomājies, kad piecelies no rīta?

“Oi, jau 12?! Laikam nevajadzēja līdz diviem čuzlīti spēlēt… Un vispār – jāielien meilā apskatīties, vai kāds darba uzdevums nav atsūtīts.”

2. Pirmā lieta, ko tu pamani pretējā dzimumā?

Balss tembrs un humora izjūta.

3. Pirmā lieta, ko ņemtu līdzi uz neapdzīvotu salu?

Aifons :P Da labi – nazis taču!

4. Kas ir pēdējais, ko tu apēdi?

2 pankūkas ar siera pildījumu un skābo krējumu + 3 mazmazītiņi marinēti gurķīši. Visai grēcīga maltīte.

5. Pēdējais cilvēks, ar kuru tu runāji pa telefonu?

Mans mīļais Jancis.

6. Pēdējā filma, ko tu noskatījies?

Filmas vietā noskatījos realitātes šova “America’s Next Top Model” pēdējo sezonu.

Kni, reku links speciāli Tev:

7. Pēdējā grāmata, ko tu lasīji?

Januša Leona Višņevska grāmata Vientulība tīmeklī.

Nedaudz iesvīdušo stafetes kociņu tālāk nododu REINIM, VERNERAMLĪVIJAM WONDERAM, NORMUNDAM, ZANEI, ARTURAM un INGAI, kura pašlaik sauļojas Vjetnamā :) Saņemiet ar godu!

4 thoughts on “7 nesvarīgi fakti par mani

  1. Atpakaļ ziņojums: Tweets that mention 7 nesvarīgi fakti par mani « Dina Preisa -- Topsy.com

    1. Kni

      Kaut kas bija atbildējis, ka nafig vispār uz neapdzīvotu salu braukt? Tie, kas tādās nokļūst, visticamākais tur nenokļūst labprātīgi un tie, kas dodas labprātīgi neņem tikai vienu lietu. To es šodien izdomāju.

      Atbildēt

Komentēt

