iPhone. Vajag vai nevajag?

Mums te izveidojās interesanta diskusija iPhone sakarā. Laipni aicināti pievienot arī savu viedokli!

“90% iPhone kritizētāju nekad to paši nemaz NAV lietojuši. 90% iPhone slavinātāju iepriekš IR lietojuši arī citus telefonus.”

Kni Masu produkts. Masu produkti nav stilīgi. Man nevajag to, kas ir visiem, jo es nepieskaitu sevi divām kategorijām – neviens un visi. Ja citiem tīk, lai lieto uz veselību, taču priekš kam telefons, no kura 60% funkciju netiek lietots? Man telefons pilda primārās funcijas – zvana un sūta/saņem sms. Principā vairāk nemaz arī neko nevajag.

Dina Piemēram, kuras funkcijas Tu nelietotu?

Kni Internetu, jo man patiešām neinteresē būt visu laiku “uz vada”.
Mūziku – man nav tādas nepieciešamības aizbāzt ausis ar skaņu pat tad, ja tas ir autobuss vai lidmašīna. Spēles – no savas nokias visas spēles esmu izdzēsusi, lai lieki neaizņem vietu.

Dina Tad jau šo tekstu var attiecināt uz JEBKURU no jaunajiem telefoniem, kuros ir internets, mūzika un spēles. Pričom te aifons?

Ilze Par masu produktu principā nelietošanu tev nepiekrītu, bet par šeit minētajām lietām gan.. Ceru, ka ražotāji tomēr atstās arī tādus modeļus, kuros būs tikai zvana, sms, modinātāja un kalendāra funkcijas. Un man pat nav nekas pret Apple, ja tik viņi ražotu arī pavisam vienkāršas ierīces.. ;)

Kni Bet kāpēc Tu lieto iPhone? Kas tajā ir tas, ko Tev vajag?

Dina Ar vienu rokas vēzienu varu parādīt cilvēkiem bilžu albumu, atskaņot kādu dziesmu, paskatīties filmu izcilā izšķirspējā, veikli uzrakstīt sms, acu priekšā pārskaitīt naudu kāda kontā, izmantot diktofona funkciju korī, kad jāiegaumē savas balss grupas melodija, apskatīties, cikos iet nākamais autobuss uz Mežciemu, nofilmēt kādu izcili smieklīgu mēmā šova skeču savā dzimenē, atzīmēt mēnešreižu datumus, pārvērst latus dolāros, uzzināt pa radio skanošās dziesmas nosaukumu, atrast īsāko ceļu līdz Spīķeriem, atbaidīt odus, par brīvu piezvanīt no skaipa, noskaņot ģitāru, atzīmēt kalendārā darāmās lietas, slēgtā programmā glabāt visas paroles, nofočēt kaut ko uz ātru roku, klausīties grāmatas audioversiju, aizsūtīt darbam steidzamus saukļu variantus, kad neesmu pie datora utt. Apnika rakstīt :D

Kni :D labs! Īsāk sakot – Tu dzīvo telefonā :D

Dina Tā nu gan nav tiesa :) Beidzot ir normāls telefons, kurš radīts manām vajadzībām, es teiktu “telefons dzīvo man”. Cik bieži Tu esi redzējusi, ka es iebāžu šņukuru aifonā un pārējā pasaule neeksistē? Izmantoju viņu tikai tad, kad rodas kāda no augstākminētajām vajadzībām.

Daiga ja iphone uzražotu kaut ko līdzīgu iPod nano, tad es arī laikam gribetu šo izstrādājumu. domāju, līdzīgu pēc izmēriem.

24 thoughts on “iPhone. Vajag vai nevajag?

  1. Reinis

    Nav vērts tērēt laiku un enerģiju mēģināt kādam kaut ko pierādīt vai pārdot. Ir cilvēki, kas ēd ar rokām un viņus tas apmierina. Ir cilvēki, kam nevajag internetu telefonā. Tad ir citi cilvēki. Un nekas, ko tu darīsi vai teiksi, nemainīs viņu domas, kamēr vien viņi paši neatradīs sevī tām lietām kādu noderību.

    Atbildēt
    1. Dina Preisa Post author

      Nu ja, tālab jau vienā brīdī apklusu. Vairs neklūpu krāgā ikvienam, kurš savā domāšanā atšķiras no manis. Esmu priekš sevis atklājusi Apple un man ir labi. Bet zini kā – reizēm jau gribas lai arī citiem ir labi, redzot, kā daži mokās ar sonī ēriksoniem vai citiem tehnikas brīnumiem. Parādīt, ka uguni vienkāršāk ir iedegt ar šķiltavām, nevis diviem akmeņiem.

      Atbildēt
  2. pasts

    aifonu lietoju teju jau kā divus gadu un uzskatīju to par visu laiku labāko gadžettelefonu pasaulē, līdz dienai, kad lēnām un klusi dienas gaismu ieraudzīja Android, ko veiksmīgi sāka izmantot HTC. Iznākot jaunajam HTC desire, aifons lēnām zaudēja savu vietu manā gadžettelefonu reputāciju topā. Visas cerības liku uz jauno 4G, bet velti – tas pat uz pusi nav tik labs kā nu jau mazliet padzīvojušais HTC desire. Un tad vēl Stīva bezjēdzīgi principiālā nostāja par flash aifonā. Oficiali viņš paziņo par to, ka flash ir draņķis un tas tuvā nākotnē iznīks un visiem jāizmanto HTML5. Smieklīgi.
    Pie Dinas telefon izmantošanas paradumiem varu minēt:
    – Nosinhronizēt telefonā visu darāmo lietu sarakstu, sapulču, atgādinājumu, kalendāru, dzimšanas dienu sarakstu ar darba kalendāru un otrādi;
    – Izmantot darba un savus privātos e-pastus;
    – ja pie rokas nav internets, bet nepieciešams piekļūt darba datoram, tad var izmantot telefonu kā modemu;
    – iepostot blogā jaunu rakstu kamēr doma nav izkritusi no galvas;
    – pārgājienos/ceļojumos izmantot automātisko sekošanas fīču , kas vēlāk pieslēdzot telefonu pie datora, dod iespēju aplūkot visu ceļojuma maršrutu google kartēs. t.sk. ātrumu un augstumu katrā posmā.
    – saņemt visas interesējošās ziņas no portāliem/blogiem īsā formātā bez liekām drazām;
    – ja tuvumā nav dators, bet nepieciešams steidzami kaut ko izlabot kāda klienta webā, tad telefons ir ātrākais veids kā to izdarīt nemeklējot datoru ar internetu.
    – samaksāt par autostāvvietu;
    – izmantot telefonu kā datu nesēju;

    un vēl lērums citu lietu.

    Atbildēt
  3. Edžus

    Pilnīgi smiekli nāk par šitiem apsēstiem IPhone lietotājiem – ja tā paklausās – ko Tu,Dina darītu, ja pēkšņi atrastos uz kādas salas,kur nav sakaru? Ja tava dzīve ir ap un iekš Iphone?

    Bet nu ko tad vēl var gaidīt – ja tu taisi auskarus un knipsē visu pēc kārtas-visa Latvija to pašu dara-ļoti orģināli! Kas tev vēl atliek? Tikai iegādāties super reto IPhone un rādīt to visiem…

    Cepums KNI :)

    Atbildēt
    1. Dina Preisa Post author

      Tie, kas mani pazīst, zina, ka mana dzīve nav par un ap iPhone. Arī KNI to zina. Diemžēl Tavi spriedumi par mani ir greizi, aizspriedumaini un virspusēji.

      Lai Tev jauks vakars :)

      Atbildēt
  4. Thezeezee

    Īstenībā izlasot šo diskusiju, secinu, ka tā nav par iPhone kā tādu, bet gan par jebkuru mobilo telefonu un tā lietošanu/nelietošanu. Jautājums: Kni -> vai Tu vari saskaitīt un iziet cauri tām funkcijām, kas Tev ir savā Nokia? Minēšu, ka lieto labi, ja 5-10% no tā funkcijām, kas tur ir. Vai tad nesanāk tas pats, par ko cepies?

    Par to, ja ierīce saplīst, tad viss – čau.. Nu nav tā (vismaz man). Ja saplīst, tad pielāgojies, lieto citu ierīci un vnk iztiek bez tām lietām, ko piedāvā iPhone.

    Un man jau šķiet, ka katram savs ir labāks. Vienam vajag tās bildes un mūziku, otram nevajag. Cilvēki ir dažādi. Šeit taisnība ir kā vienam, tā otram. Man pagaidām nav iPhone, bet domāju, ka kādreiz tādu varētu sev iegādāt. Teik it īzī! :)

    Atbildēt
    1. Kni

      Ui, Thezeezee, es daudzas funkcijas esmu no sava telefona izdzēsusi. Visas liekās ir likvidētas, lai nejauc gaisu. Man patiešām vajag maz. Telefons pilda savu funkciju, bet kā mēs pēc tā “fight! fight!” noskaidrojām, citiem vajag vairāk.

      Par to, ja saplīst telefons, biju domājusi, ja tajā saglabā visu un tikai tajā, tad var sanākt minimaxi haoss, bet varbūt es kļūdos.

      Un treškārt, gribēju teikt, ka vajag brīvdienas no telefona un ir pat labi dažkārt nebūt visiem pieejamam. Bet tas tā. Individuāli.

      Atbildēt
      1. Thezeezee

        Ar Tavu trešo argumentu esmu pilnīgi vienisprātis :). Brīvdienas no sakariem vajag visiem, manuprāt, jo pretējā gadījumā sanāk, ka 21.gs, tehnika un cilvēks ir neatņemama lieta. Gribētos tomēr, lai tā nav :)

        Atbildēt
  5. Gatis

    Man ir veca motorla razor v3, ļoti neērts UI. Grūti rakstīt sms, par internetu vispār nekāda runa nevar būt. Nākošais tel noteikti būs Iphone.

    1. Esmu jau 3 gadus Apple macbook pro lietotājs. Ja kādreiz es reizi 2 mēnešos pārinstalēju windowsu, jo pēkšņi vienkārši sāk gremot kaut ko cietais, kompis karās, vajadzīgs uzreiz ir firewall, antivīruss. Zirdziņus ar svešiem flashiem var savākties utt. Kopš man ir macs man tādu problēmu vienkārši vairs nav. Ir vairāk laika, lai darītu to, ko vajag un lieki nebūtu jāpiedomā pie tā, lai nesačakarētu sistēmu. Jo parastais risinājums tam bija reinstall, kas ietver tādas lietas kā failu b-up, softu pārlikšāna utt. Zin cik tas ir kaitinoši? Bills Geits visu laiku žāgojās. Cill pill pēctam jādzer. Takā Apple man nozīmē kvalitāti un ietaupītu laiku + tās lietas vienkārši strādā.

    2. Man būtu tīri praktisks pielietojums. Ātri atbildēt uz e-pastiem, pat neesot birojā. Attālināti pieslēgties serverim, pat veikt izmaiņas ekstrēmās situācijās, kad pa rokai nav pc. Nezinu citu tel, kas to spētu izdarīt.

    3. Patīkami klausīties muziku.

    4. Ērta Ical sinhronizācija ar pc.

    Hipijiem pļavā iespējams tas visticamāk, ka liekas nevajadzīgi. Man tas nozīmē ātrāku problēmas risinājumu. Kaut gan arī hipijiem, lai palielinātu savu komūnu ir jāreklamējas. Piemērām, jānobildē pasēdēšana un jāietvīto ar bildi un Iphone tieši to arī dara. Pasaule mainās, katram pašām ir jāregulē to cik daudz jāpavada laiks virtuāli un cik reāli. var jau arī ar sūdīgām ierīcēm visu dienu nosēdēt virtuālā vidē.

    p.s.

    Masu produks drīzāk ir Nokia, Opel un visas preces, kas ir/bija gandrīz katram. Iphone nemaz tik daudz nav. Pie tam Iphone ir diezgan jauns produks, kas liek aizdomāties, kapēc cilvēki aizvien vairāk sāk par to runāt un grib to iegādāties, ja jau ir visi citi telefoni. Atbilde ir vienkāršā. Augsta kvalitāte, ērts lietošanā, principā nav ierobēžotas iespējas, jo ikviens var uzrakstīt aplikāciju un kā bonus, nostrādāts brands un iesaiņojums. Slikti produkti vienkārši nevienam nav vajadzīgi. T.b. viņi ir vajadzīgi, kamēr nav alternatīvas, bet kad parādās Iphone, tad, protams, ka citi brendi var arī no malas potēt, ka iphone jau nemaz nav tik labs un ir masu prece utt :)

    Katrs jau pats izvēlās kaut kādu risinājumu savām ikdienas problēmām. Citam netraucē, ka ar mob tel ir piņķerīģi izdarīt kaut kādu darbību, bet cits meklē, kā šo darbību padarīt patīkamu. Kādam tā ir Nokia, kādam Iphone. Es dodu priekšroku Iphone, jo citi Apple produkti mani ir atvieglojuši dzīvi un no Iphone es gaidu to pašu.

    Atbildēt
  6. Mārtiņš K.

    Runājot par to Skype telefonā – nesen ar draugu darījām tā, ka es skatījos datorā publisku webkameru no Atēnām, viņš tur stāvēja un runāja ar mani caur skype savā telefonā uz skype manā telefonā, tas viss protams bez maksas. Nu, tur bija kaut kādas demonstrācijas pret SVF utt.

    Ar telefonu ir baigi forši, jo var gan klausīties mūziku, gan fočēt, gan filmēt, gan arī meklēt internetā info (tie paši saraksti, utt.). Reizēm ar ričuku braucot, kaut ko interesantu nofilmēju un parādu mājiniekiem tajā pašā telefonā. Agrāk man bija svarīgi, ko apkārtējie domās par manu uzvedību. Tagad to daru brīvi un nepiespiesti. Pirmkārt, jaunā paaudze knipsē ik uz soļa (un tas priecē), otrkārt, mani neinteresē, ko domā vecas, aizspriedumainas piepes.

    Pašam gan ir Nokia, nevis iPhone. Viegls, maziņš.. reiz skaitīju, ka pirms 20 gadiem istaba būtu jāpiekrāmē ar tehniku, lai dabūtu visas tās iespējas, kas ir telefonā, kurš jāmeklē, kurā kabatā tas ir ielikts.

    Twitter, blogi .. tas viss tiek darīts priekš SEVIS, nevis citiem.. inetā ir ārkārtīgi daudz interesantu cilvēku, lasāmā, skatāmā. Twitteri lieto ļoti daudzi sabiedrībā pazīstami cilvēki, kas dalās savos ikdienas notikumos.. tas viss ir ļoti forši un interesanti.

    Starp citu, kad saņēmu algu dolāros, eiro kurss pirms piestāšanas pie bankomāta tika čekots gandrīz vai katru dienu ;)

    Atbildēt
      1. Kni

        Dinu, es jau neesmu negatīva, tikai kaut kā katru reizi mēģinu izvilināt no Tevis to, ka Tu pati aizstāvētu savu viedokli un domas nevis ar citātiem, bet reāli ar savām domām un uzskatiem. Nu un, ja tie arī greizi kā manējie, bet ar saviem, nevis gaidītu visu vakaru, kamēr citi izkausies un tad pie viena pozitīva, sev atbilstoša komentāra (Martiņ, labi noformulēji savu viedokli) pateikt, ka tas Tevi glābis.
        Padomā par to, citādi Tu tikai citē un citē. Kur ir Tavas domas?

        Atbildēt
        1. Dina Preisa Post author

          Es savu viedokli pateicu. Bez citātiem. Vari pārlasīt. Apklusu tajā brīdī, kad Tu novirzījies no tēmas, jo negribu ieslīgt bezgalīgās diskusijās par to, vai cilvēkam vispār nepieciešamas tehnoloģijas. Tēma taču bija par to, ka visvairāk iPhone noliek tieši tie, kuri paši to nav lietojuši.

          Tā patiešām NAV TAISNĪBA, ka es tikai citēju un citēju. Kur tad es to daru? Pat ja tā reizēm gadās un Tevi tas kaitina, tak nelasi mani Twiterī, Draugos un Wordpresā.

          Atbildēt
          1. Kni

            Mani tas nekaitina. Neuzvelcies. Gribēju teikt tikai to, ka Tu vari no sevis daudz vairāk un patiesāk, taču par citēšanu es palikšu tik un tā pie savām domām.

  7. @artis_k

    Es gribu iPhone tikai vienas funkcijas dēļ – GPS! Jo bez GPS nav iespējams meklēt geokečingus. Protams, var nopirkt GPS sistēmu, bet man nebūtu nekas pretī, ka tāda būtu manā telefonā. Šobrīd dzīvoju ar man ļoti ērto un mīlēto Nokia E51, kuram arī ir karšu funkcija, bet diemžēl nav pats GPS uztvērējs, kas jānopērk atsevišķi.

    Atbildēt
  8. iArchijs

    Tad es būšu pārpratis par ko te īsti ir strīds. Vienam cilvēkam patīk šo un to darīt un darīt to visu vienā ierīcē. Otram cilvēkam to nevajag un ja ari kaut ko no tā vajag tad var izdarīt pa savam, bez nekādām ierīcēm. Pričom te vispār iPhone tad? :D

    Atbildēt
    1. kni

      Bet Tu iedomājies, kas notiek, ja iPhone saplīst vai pazūd…
      Esmu par dzīvi ar minimālu tehnoloģiju piesaisti. Visas tās funkcijas ir foršas, bet tās var arī daudzi citi telefoni un jautājums par to – cik no tā patiešām tiek lietots, JO, vai tik galā nesanāk – man vienkārši patīk, ka man ir. Tas nekas, ka pusi nelietoju. Man ir.

      Atbildēt
      1. iArchijs

        Varu iedomāties ,jo ne reizi ir saplīsis :D. Un uz doto brīdi esmu bez iPhone un bieži sanāk iebāzt roku kabatā, kur tagad ir nokija, un attapties sakot: bļin uz šitā tak nevar šito. Un nav arī īsti runa par to cik tam aifonam ir funkciju runa ir par to cik vienkārši un ērti tās funkcijas ir izdarāmas. iPhone izvēlos tāpēc ka ar to es varu viegli un intuitīvi rīkoties, nevis tāpēc ka tam ir tik daudz iespēju. Protams tās iespējas arī ir patīkams pielikums, bet pamatā maksāju ražotājam par to ka tas ir radījis vienkāršu un intuitīvu ierīci.

        Tas ka daudz funkciju prot ari citi telefoni ir taisnība, bet man patīk kā to dara iPhone. Apple vienmēr ir izcēlies ar savu “think different” un man tas patīk, jo mana domāšana sakrit ar viņējo.

        “man vienkārši patīk, ka man ir. Tas nekas, ka pusi nelietoju. Man ir.” – Dažiem cilvēkiem tā arī un tas manuprāt ir skumji.

        Tev es saprotu ka tās funkcijas nav vajadzīgas, bet dažiem viņas ir vajadzīgas. Saproti taču to ;)

        Atbildēt
        1. kni

          Es saprotu, iArchij, taču man šķiet, ka cilvēki (lasot Tavu komentāru, liekas, ka Tu neesi no tiem) ar visiem šitiem pribambasiem tā apaudzina dzīvi, ka galu galā neko citu neredz. Rada ap sevi daudz liekas informācijas, turklāt paši piedalās šīs liekās informācijas veidošanā.
          Viss tiek pārnests uz virtuālo vidi un turklāt bez tās virtuālās vides vairs neko neprot iesākt.

          Tas nav ne uzbrauciens, neko.. bet, piemēram, uzzināt īsāko ceļu līdz kādai vietai pilsētā.. tak pajautā cilvēkam, lai izstāsta! Iedomājies, tā būs īsta komunikācija ar īstu cilvēku! Lasu un domāju, nez kā cilvēki agrāk spēja izdzīvot?

          Saprotu arī to, ka atvieglo dzīvi, bet būsim reāli, nav labi visu sabāzt tajā ierīcē, jo, ja tā plīst, tad saplīst viss. Iesaku noteikt prioritātes, necensties par visām varēm būt visur un šo to paturēt galvā, citādi smadzene sāk slinkot. =)

          Citādi – āboļi ir simpātisks produkts, taču cilvēks kā tāds ir simpātiskāks.

          Atbildēt
          1. iArchijs

            Piekrītu visam ko teici. Un izskatās ka esam novirzījušies no tēmas “iPhone. Vajag vai nevajag?” uz “Smartphone. Vajag vai nevajag?”

            Es ar šad tad aizdomājos, kur pasaule veļās, kad par normālu cilvēku uzskata, ja viņš ir piereģistrējies gan feisbukā, gan majspeisā, gan draugos, gan tviterī, gan formspringā, gan orbā un sazin vēl kur, ā un vēl tā blogošana. Visi tā apsēsti ar tiem profiliem, ka baisi paliek. Es piemēram lieliski iztieku ar tviteri un skype. Vairāk man nevajag un man citam arī nav energijas. Tā virtualizēšanās ir diezgan baisa. Daudz kur tas tiek atspoguļots. Uz sitienu kā piemērs ienāk prātā nesenā filma surogāti.

            Vēl par tām iPhone opcijām piemetīšu, ka daudzas ir nevajadzīgas, bet cilvēki ir slinki un tiem patīk atvieglot dzīvi(ne visi protams). Tā nu tas ir, bieži mēs izvēlamies vieglāko ceļu.

            Vēl tāds maziņš piemērs kā iPhone man būtu labi noderējis: Pāris dienas atpakaļ nopirku ukuleli un vajadzēja kkā noskaņot. Pats es nezinu kā katra nots skan un nav arī neviens cilvēks kam paprasīt kas zinātu. Dzirdot pareizo noti arī nesanāca pieskaņot, tāpēc vajadzēja ierīci kas paklausās un pasaka vai nots ir pareiza. Atceros ka uz iPhone bij programma kas to var izdarīt. iPhone man pašlaik arī nav un nācās meklēt alternatīvu priekš datora. Tad nu pagāja gandrīz diena kamēr izdarīju ko varēju izdarīt pāris minūšu laikā ar iPhone novelkot bezmaksas programmiņu ;)

  9. Kni

    Izlasīju un man radās vēlme atspēkot.
    Tam nav nekāda sakara ar iPhone, tikai gribu parādīt, ka to var darīt citādāk.

    Ar vienu rokas vēzienu varu parādīt cilvēkiem bilžu albumu – cik bieži Tu to dari? Viss jau ir forši un ir glauni, ja no pasākumiem ir bildes, bet ejot pie cilvēka, es gribu dzirdēt viņa stāstu nevis bildes. Bildes ir otršķirīgas. Tikai kā paspilgtinošs elements.

    Atskaņot kādu dziesmu, paskatīties filmu izcilā izšķirspējā – par mūziku ok, bet filmu skatīties tajā mazajā ekrānā? Skatīšanās vērtās filmas jāiet skatīties uz kino.

    Veikli uzrakstīt sms – es to varu arī savā nokia vulgaris.

    Acu priekšā pārskaitīt naudu kāda kontā – un cik bieži Tu to dari? Patiešām tiem, kam svarīgs tāds veikls pārskaitījums, nepieciešams arī maksājumu uzdevums. Izdrukāts. Ko tad?

    Izmantot diktofona funkciju korī, kad jāiegaumē savas balss grupas melodija – ļoti specifiski. kādiem 70% cilvēku to nemaz nevajag.

    Apskatīties, cikos iet nākamais autobuss uz Mežciemu – skaties, cik gribi, Rīgas satiksme Tevi tik un tā uzmetīs. :D

    Nofilmēt kādu izcili smieklīgu mēmā šova skeču savā dzimenē – der!

    Atzīmēt mēnešreižu datumus – ja iekšas ir kārtībā, tur nav ko atzīmēt, šitā lieta ir kā pulkstenis. Šveices! :D

    Pārvērst latus dolāros – ak, jel, dolārs jau mūžu mūžos ir ap 50 santīmiem. Ko tur rēķināt?

    Uzzināt pa radio skanošās dziesmas nosaukumu – ok. Lai būtu.

    Atrast īsāko ceļu līdz Spīķeriem – :D

    Atbaidīt odus – pārbaudījām, Latvijas odus neņem :D

    Par brīvu piezvanīt no skaipa – kad pēdējo reizi izmantoji šo funkciju?

    Noskaņot ģitāru, atzīmēt kalendārā darāmās lietas, slēgtā programmā glabāt visas paroles, nofočēt kaut ko uz ātru roku, klausīties grāmatas audioversiju, aizsūtīt darbam steidzamus saukļu variantus, kad neesmu pie datora utt.

    Apnika :D

    Atbildēt
  10. iArchijs

    Tas ir bezgalīgs strīds :D Vienmēr būs tie iPhone nīdēji. Vienigais veids kā viņus pārliecināt ir likt viņiem palietot šō ierīci uz pāris dienām un viņi būs uz āķa :D Man ir bijuši n-tie telefoni, no lētākā līdz dārgākajam, no dumjākā līdz gudrākajam. Un ar roku uz sirds varu pateikt ka iPhone ir vienīgais telefons priekš manis :)

    Atbildēt
    1. Kni

      Es neienīstu iPhone, man tikai tas viss nav vajadzīgs. Nekas no tā, ko Dina nosauca. Kopš pārgāju no priekšapmaksu kartes uz pieslēgumu, es atbrīvojos arī no wapa. Nu LMT šo sērgu piedāvā automātiski.

      Brīvdienās telefonu nolieku kaut kur sazin kur un man nav slikti. Es patiešām tā jūtos labi un zinu, ka iPhone man nekad nebūs.

      Par dzīvošu i-netā (tajā skaitā iekš iPhone un twitter – mūsu nebeidzamā diskusija ar Din): atceries, kad es Tev teicu, ka Tu daudz datē savu dzīvi twitterī… (smejos) … esmu pamanījusi, ka Tu tur tagad esi retāk. Kas mainījis Tavu rīcību? =)

      Atbildēt

Komentēt

