Apsveikums no mammas

Man gribas Tevi apsveikt ar vēl vienu gadu. Ar gadu, kurš Tev uzdāvinājis Jāni, ar gadu, kurā Tu esi gājusi cauri pārbaudījumiem un izturējusi – atkal pierādījusi sevi. Bet galvenais – šai gadā Tu esi atkal dāvinājusi daudz prieka man, mūsējiem, noteikti – saviem draugiem, pat svešiem ļaudīm. Ar savām fotogrāfijām, saviem darinājumiem, saviem vārdiem un ar to, ka Tu mums esi līdzās. Tik vienkārši. Es Tevi redzu reti, es aizvien vēl nemāku izrādīt savas jūtas, es aizvien vēl nemāku pateikt, ka Tevi mīlu, bet es tevi vienmēr JŪTU. Neredzamā klātbūtne.

Pirms dažām dienām pārlūkoju kastītes, kurās man bērnu dāvātās lietas – no Tevis visvairāk… Darbā šodien teicu – manai vecākājai meitai jau 27. Domās ieraudzīju Tavu seju – nu kur tad tie 27? Aizvien vēl nevar dot vairāk par 20!

Es Tev vienmēr esmu gribējusi pateikt paldies par to, ka Tu esi piemērs visiem pārējiem mūsējiem – vislabākais piemērs, uz ko tiekties. Es pati ietu Tavās pēdās, ja Tu būtu mana māsa un es būtu jaunāka. Lai izdodas Tava dieniņa! Es tepat vien esmu un priecājos Tev līdzi, mana Dina.

Tava mamma


11 thoughts on “Apsveikums no mammas

  1. Ilziite

    :) visi raud un es ar.. :)
    Loooti mīļi un tās ir muļķības, ka viņa neprot izrādīt savas jūtas.. ;) Ja katra mācētu kaut vai tik.. ;)
    Un – vēlreiz virtuālas bučas Tev, gaidu ziņu, kad varam tikties, Din.. ;)

    Atbildēt
  2. Vinita

    Tik mīļi un skaisti vārdi…man acīs asaras…
    Daudz Laimes arī no manis!
    Vēlu Tev piedzīvojumus ar labām beigām, cerību pilnus rītus, saldu miegu un līksmu pamošanos.

    P.S. viena no tiem, ko iepriecinājuši tavi darinājumi :)

    Atbildēt
  3. agneta

    nu es arī sāku birdināt asaras. Tik ļoti mīļi vārdi.
    Dinčik, piedod, ka netiku uz tavām svinībām un neatbildēju… mani mazie ziķeri bija noķēruši vīrusu un dzīvojām pa slimnīcu.. un galvā bija tikai domas par mazo veselību. Bet sumināta tagad – no mums visiem!!!!!

    Atbildēt

Komentēt

